Rengeteg gondolat született már arról, hogy mégis valójában mi a célja a művészetnek. Én sokáig úgy voltam csak vele, hogy már az is elég, ha a saját gondolataimat ki tudom ezen keresztül fejezni. Bár ez is egy hatalmas ereje ennek a kifejezésformának, mégis, ahogy telt az idő, rájöttem, hogy a művészet sokkal többre is képes lehet. Bár nem vesszük észre a mindennapjainkban, a művészet nagy hatással van ránk. Lehet, hogy csak egy sorozatot nézünk éppen, vagy olvasunk egy jó könyvet, a művészet mindig befolyásol minket.
A mostani világunkban úgy érzem, hogy minél több helyen fel kell hívnunk a figyelmet a felelős forrásból származó táplálkozásra. A globalizációt és a különböző iparosodási folyamatokat követően egyre nagyobb probléma van abból, hogy miként legyen fenntartható az emberek étkezése. Az egyik legjobb alternatíva erre most, a bio boltok által adott lehetőségek.
A könyveimben szeretek ezekről a témákról írni, viszont találni szerettem volna magamnak egy olyan bio boltot, amiben megbízhatok. Az egyik nap volt egy kis szabadidőm és eszembe jutott ez a probléma. Felmentem az internetre és keresgéléseim közepette váratlanul megláttam a „A Te bioáruházad már 10 éve | Biocity Online” feliratot. Nagy bizalommal rákattintottam és elkezdtem felfedezni a Biocity oldalát.
Az oldal kinézete nagyon tetszetős. Mikor először felléptem rá, már akkor tudtam, hogy ez lesz az utolsó állomásom, a bio bolt kereső túrámon. A zöld és világoskék gyengéd színei, azonnal egy jobb világ ígéretét sugallják nekünk. Persze dicsérhetném napestig azt, hogy milyen jól néz ki az oldal, de nem lenne semmi értelme, ha a kialakítása rossz lenne. Erről azonban szó sincsen. A felső menün keresztül rögtön el tudunk érni szinte mindent. A kategóriák nem fognak különösebb kérdést felvetni bennünk.
Elgondolkoztam ismét a „A Te bioáruházad már 10 éve | Biocity Online” feliraton. Különösen azon a részén, hogy „A TE bioáruházad”. Mitől lesz ilyen személyes ez a webshop? Elsősorban attól, hogy a visszatérő vásárlók számára ki van alakítva egy jutalomrendszer. Aki erről bővebben olvasni akar, az el tudja érni a leírást a kezdőlapról. Nagyon tetszett, hogy a megszokott hűségpontok helyett, itt kicsit más a rendszer.
A választék csodálatos. Én általában úgy szoktam ötleteket gyűjteni, hogy letekerek az akciós részlegre. Ehhez nem kell semmilyen menürendszert használnom, hanem tényleg csak görgetni párat az egeremmel. Rengetegszer vannak leárazások. Azért szeretem ezeket különösen, mert így olyan dolgokat próbálhatok ki, amiket korábban el sem tudtam volna képzelni. Ezt ráadásul úgy tehetem meg, hogy nem is kell sok pénzt kiadnom érte. Tehát, ha mondjuk nem ízlene a Prémium Kölestészta Natúr Penne, akkor nem vesztettem vele sokat, de legalább egy új élménnyel gazdagodtam.
A vásárlás menete egyáltalán nem bonyolult. Csak rákattintunk a megvásárolni kívánt termékre és átnézhetjük a részletes termékleírást. A képeknél van egy nagyító funkció is. Ha nem vagyunk biztosak abban, hogy minőségi-e a termék, akkor megnézhetjük a hozzá tartozó véleményeket is. Mindig nagyon szívesen olvasom ezeket. A véleményeken keresztül egy személyes betekintést kaphatok abba, hogy mégis mire számítsak. Ha meggyőződtünk arról, hogy a megfelelő dolgot vásároljuk, akkor már csak a szokásos webshopos köröket kell leírnunk. Átnézzük a kosarunk tartalmát, megadjuk az adatainkat és a fizetési módunkat és készen is vagyunk. Örülök, hogy rákattintottam az „A Te bioáruházad már 10 éve | Biocity Online” feliratra.